Služby pro developery
Níže naleznete vybrané nástroje a služby, které pro práci s developerskými projekty používám. Nejen díky těmto nástrojům jsem profesionálem v oboru,
s těmito nástroji a mým know how bude váš projekt úspěšný.
PŘÍPRAVA PROJEKTU
Poctivá příprava projektu je základem jeho úspěchu. Důkladná anlýza a následné zapracování poznatků či nápadů může trvat mnoho měsíců či let, ale rozhodně se vyplatí. Projektem nejsou jen hezké vizualizace, ale projekt musí být funkční jako celek. Počínaje přes dispozice, marketing, prodej, klientské změny až po předání jednotek.
Klienti chtějí kvalitu bez kompromisů, proto je nutné jim jí nabídnout. Pojďme do toho společně.
Rádi se podílíme na projektu od samého počátku, kdy investujeme náš čas a dlouholeté know how, protože jsme schopni se tak postavit za výsledek. Nezříkáme se odpovědnosti, ale máme rádi pravomoce.
Analýza projektu
Nejprve provedu celkovou analýzu projektu, najdu jeho silné a slabé stránky, zjistím příležitosti a eliminuji hrozby. Důsledná SWOT analýza nám ukáže projekt ve skutečném stavu bez obalu a je jen na nás, jak se k jeho nastavení či případným změnám postavíme čelem. Raději si přiznejme chyby na začátku, než za ně platit na konci.
Nastavení projektu
Celková koncepce a směrování projektu, skladba, velikosti a dispozice jednotek jsou základem úspěšného prodeje VŠECH jednotek projektu. Nastavení a fázování prodeje i cenotvorby jde ruku v ruce předchozímu kroku. Když se udělá chyba na začátku, projeví se většinou až na konci a buď stojí čas, nebo peníze. Obojí je příliš velká cena.
Vizualizace
Správný výběr bytu, úhlu záběru, vybavení, nasvícení, barev, okolí apod. Je toho hodně, co je potřeba vyladit tak, aby byla vizualizace pro potenciální kupující přitažlivá. Byť si každý klient byt zařídí dle svého vkusu, interier s důrazem na kvalitní materiály a zajímavé kusy nábytku klienty upoutá a je tak nedílnou podporou prodeje. A právě proto se jim tolik věnuji, protože nás budou provázet po několik let.
Název a logo projektu
Hodiny trávím s marketingovými experty a vymýšlíme, přeme se i rozvíjíme, aby název i logo projektu bylo nějakým způsobem pro projekt charakteristické a zároveň zapamatovatelné i rozpoznatelné pro klienty. Logo i název mohou sehrát významnou roli v úspěšnosti projektu.
Katalogové listy
Katalogý list je základem pro výběr nemovitosti klientem. Pokud v něm klient nenajde vše potřebné, ztrácí zájem nejen o byt, ale i o projekt. Po více než několika tisících jednání s klienty přesně vím, které informace klient v katalogovém listu musí najít a jak by měly být vyobrazené.
Webové stránky projektu
Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál
Záběry z dronu
Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál
Video
Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál.
Vzorová smluvní dokumentace
Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál
MARKETING
Příprava projektu je alfou a omegou jeho úspěchu. Důkladná anlýza a následné zapracování poznatků či nápadů může trvat mnoho měsíců či let, ale rozhodně se vyplatí. Projektem nejsou jen hezké vizualizace, ale projekt musí být funkční jako celek. Počínaje přes dispozice, marketing, prodej, klientské změny až po předání jednotek.
Klienti chtějí kvalitu bez kompromisů, proto je nutné jim jí nabídnout. Pojďme do toho společně.
Rádi se podílíme na projektu od samého počátku, kdy investujeme náš čas a dlouholeté know how, protože jsme schopni se tak postavit za výsledek. Nezříkáme se odpovědnosti, ale máme rádi pravomoce.
Realitní servery
Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál
Tematické servery
Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál
Velko i malo formátové plachty
Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál
Vzorový byt
Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál
Sociální sítě
Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál
Tištěná inzerce
Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál
PRODEJ JEDNOTEK PROJEKTU
Příprava projektu je alfou a omegou jeho úspěchu. Důkladná anlýza a následné zapracování poznatků či nápadů může trvat mnoho měsíců či let, ale rozhodně se vyplatí. Projektem nejsou jen hezké vizualizace, ale projekt musí být funkční jako celek. Počínaje přes dispozice, marketing, prodej, klientské změny až po předání jednotek.
Klienti chtějí kvalitu bez kompromisů, proto je nutné jim jí nabídnout. Pojďme do toho společně.
Rádi se podílíme na projektu od samého počátku, kdy investujeme náš čas a dlouholeté know how, protože jsme schopni se tak postavit za výsledek. Nezříkáme se odpovědnosti, ale máme rádi pravomoce.
Jednání se zájemci
Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál
Podpis rezervační smlouvy
Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál
Pomoc s financováním
Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál
Podpis budoucí smlouvy
Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál
Kategorizace klientských změn
Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál
Dny otevřených dveří
Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál
Kontrola zástavních smluv
Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál
Podpis kupní smlouvy
Home staging je umění přípravy nemovitosti k prodeji nebo pronájmu na realitním trhu. Je to umění a know-how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál nemovitosti. how, jak vyzdvihnout přednosti a ukázat potenciál
A mnoho dalších ...
- Selský rozumSoftware, hardware, know how, kompetence? Fajn, ale selský rozum leckdy pomůže nejvíc.
- EmpatieBez ní se opravdu neobejdu, méně je někdy více a dobrý obchdoník více naslouchá, než mluví.